fbpx
kvantum.ee | Mas Sajady – “Human Be-ing” meditatsioon | 10:10
15655
post-template-default,single,single-post,postid-15655,single-format-standard,woocommerce-no-js,mega-menu-top-navigation,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,columns-3,qode-theme-ver-17.0,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Mas Sajady – “Human Be-ing” meditatsioon | 10:10

video

Mas Sajady – Human Be-ing meditatsioon
(Meditating on Human Be-ing)

Tõlge videost:

 

Mas Sajady: Tere, minu nimi on Mas Sajady.

Hakkame koheselt hetkes oleku mediteerimisega pihta. Pole väga vahet, kas oled püsti või pikali. Kui oled juba varem mediteerinud, siis jätka sellega. Mina lihtsalt aitan sind sügavamasse olekusse.

Alustame ühe suure hingetõmbega kõhu ja nina kaudu. Loeme rahulikult. Hoiame korra hinge kinni ja teadvustame endale, kus hetkel asume. Seda, kuidas seisame, istume või lamame. Hingame nüüd välja ja laseme kõigest lahti. Tuleme nüüd hetkesse, märgates enda pead. Sinu pea, käte ja jalgade positsiooni.

Hingame jällegi sisse, ühineme grupiga. Jällegi, kui rohkem kui kaks inimest tuleb kokku, siis sellega loome Meistermeele (Master Mind). Meistermeel võimaldab meil kõike võimendada, murda maha minevikus olnud piirangud ja ka hetkel olevad piirangud.

Teeme veel ühe sügava hingetõmbe. Ühineme jällegi grupi dünaamikatega. Väljahingates laseme lahti. Ja küsime jällegi selle suurepärase küsimuse. Kuidas saan veel paremat ühendust ehtsa Allikaga? Küsimuseks siis: Kuidas saan veel paremat ühendust ehtsa Allikaga?

Väljahingates keskendume kuklale, pea peale ja otsmikule. Tunda võib sellist soojust ja rahulikkust, näos, silmades, ninas ja lõuas. Nendele, kes vaatavad mind esimest korda, siis see on väga lihtne protsess. Juhendan teid mõnusasse meditatiivsesse seisundisse ja siis teen vaimsel tasemel teiega tööd. Ning koos me ühineme ja sealt tulevadki tulemused, mida inimesed kirjeldavad.

Märkame enda hingamist, pole vahet, kas teie silmad on lahti või kinni. Teie omate kogu aeg kontrolli, võite silmad sulgeda iga kell. Hingame mõnusalt ja sügavalt sisse. Hingake läbi nina ja hoidke natuke hinge kinni ja hingake välja.

Siseneme nüüd vasakusse ajupoolkerra ja väljahingamisel märkame paremat ajupoolkera. Tihti kui tuleme hetkesse või otsides seda hetke endast väljaspool, proovides olla hetkes. Välja hingates märgake seda keskmist aju osa, kutsun seda kesk-suhtluskeskuseks . Paljud kutsuvad seda ka käbinäärmeks (Pineal Gland). Mina kutsun seda ühenduskeskuseks kahe ajupoolkera vahel. Keha ja meele vahel. Ehtsa Allika ja sinu enda vahel.

Jällegi, märgake enda kogu keha. Teeme veel ühe suure hingetõmbe ja lähme veel sügavamale. Ja välja hingates keskendume kuklale ja kõrile, kuni õlgadeni välja. Tunnetage, kuidas õlad lõdvestuvad ja käed muutuvad üha raskemaks ja raskemaks, kõik kuni peopesadeni, labakäsi, sõrmed ja sõrmeotsad. Väga hea.

Märgake lihtsalt enda tundeid. Paljud räägivad alati hetkes olemisest, aga seda tehakse vaid mediteerides ja see ongi ainuke aeg, kus ollakse hetkes. Aga kui loome elu meditatsioonina, siis saame olla hetkes 24/7 . Siis hakkabki vaim täielikult teiega ühtima ja siis saamegi 24/7 vaimset juhendust. See ongi selle meditatsiooni eesmärk.

Hingame nüüd mõnusalt sisse ja märkame detaile, mida tavaliselt ei märkaks. Mõnus värske õht tuleb meisse läbi ninasõõrmete, meie kõht laieneb, rindkere laieneb – hoiame seda. Hoiame seda survet mis tekib.

Välja hingates keskendume sügavalt rindkeresse. Südamesse ja kopsudesse ja teeme tiiru ka nende tagant, õlgade ja selgroo juurest. Loome igapäeva tegemisi, ülesandeid, hakkame neid tegema meditatiivses olekus. Seega pole vahet, mida sa teed. Juhendan teid sellesse.

Vahet pole mis toimub, sa hakkad olema teadlik, olema hetkes, tehes igapäevaseid asju. Seisus, kus meie meel ei lähe uitama, vaid on hetkes ja kehas. Märkame käe liigutusi. Märkame jalgade ja teiste kehaosade liikumist. Jällegi, see lubab vaimul ühineda meie füüsilise kehaga.

Hingame sügavalt sisse ja läheme veel sügavamale ning hingame nüüd keha keskosast kuni alaseljani välja, seedeelundkonnani. Seejärel puusadesse ja kubeme juurde, otse sabaluuni. Märkame kõike sabakondist kuni peani. Väga hea.

Hingame veelkord. Välja hingates laseme lahti. Lähme veel sügavamale, läbi puusade kuni jalgadeni, reitest põlvedeni, säärtest kuni jalalaba ja varvasteni. Märkame kogu enda keha. Kõik, mida teeme jääb sinusse. Seega sa ei pea ise midagi muud tegema.

Kõik, mis juhtub sinuga läbi päeva või järgnevalt, sa pead olema lihtsalt teadlik enda keha liigutustest, nii saadki ühenduse hetkes olekuga ja siis hakkabki vaim sinuga ühinema. Nii saabki vaim sind juhendada külluslikuma eluni. Lasen sul nüüd minuti olla.

Märgake enda tundeid. Tehke üks sügav hingetõmme. Olete endiselt ühenduses ehtsa Allikaga läbi avatud vaimu. Hingame välja. Tuleme praegusse hetke, avame silmad, tundes ennast värskelt ja rahulikult või tunnete detoxit, ka see on okei. Oluline on märgata seda, mida märkad.

Aitäh.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.